Monster | Imagine Dragons - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Monster | Imagine Dragons.

Title Post : Monster | Imagine Dragons

Read More


Monster | Imagine Dragons


imagine dragons

Ever since I could remember
Sejak saat aku bisa mengingat
Everything inside of me
Segala yang ada di dalam diriku
Just wanted to fit in (oh oh oh oh)
Ingin merasa nyaman (oh oh oh oh)
I was never one for pretenders
Aku bukan orang yang suka pura-pura
Everything I tried to be
Segala yang coba kulakoni
Just wouldn't settle in (oh oh oh oh)
Tiada yang nyaman kurasa (oh oh oh oh)

[Pre-Chorus:]
If I told you what I was
Andai kukatakan padamu seperti apa aku dulu
Would you turn your back on me?
Akankah kau berpaling dariku?
And if I seem dangerous
Dan jika aku terlihat berbahaya
Would you be scared?
Akankah kau ketakutan?
I get the feeling just because
Kudapatkan perasaan karena
Everything I touch isn't dark enough
Segala yang kusentuh tidaklah cukup gelap
That this problem lies in me
Itulah mengapa masalah ini bersemayam dalam diriku

[Chorus:]
I'm only a man with a candle to guide me
Aku hanyalah seorang pria yang membawa lilin untuk memanduku
I'm taking a stand to escape what's inside me
Kuambil posisi untuk lepas dari apa yang ada dalam diriku
A monster, a monster
Monster, monster
I've turned into a monster
Aku tlah berubah menjadi monster
A monster, a monster
Monster, monster
And it keeps getting stronger
Dan kian lama monster itu bertambah kuat

Can I clear my conscience
Bisakah kujernihkan suara hatiku
If I'm different from the rest
Jika aku berbeda dari yang lainnya
Do I have to run and hide? (oh oh oh oh)
Apakah kuharus lari dan sembunyi? (oh oh oh oh)
I never said that I want this
Tak pernah kukatakan bahwa aku inginkan ini
This burden came to me
Beban ini datang padaku
And it's made its home inside (oh oh oh oh)
Dan ia bersemayam dalam diriku

Back to [Pre-Chorus:]
Back to [Chorus:] (2x)


This Blog (albionbeatnikbookstore.blogspot.com) Not Provide Link Download Monster | Imagine Dragons.Mp3. Tanks


Tanks For Reading Article Monster | Imagine Dragons

Disclaimer : The lyrics Monster | Imagine Dragons were taken from sources found on google search engine with keywords "Monster | Imagine Dragons" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2016/08/monster-imagine-dragons.html
.

Tag : ,